Kwaliteit heeft geen prijs, eigenlijk wel: € 2,99 - Ontdek onze servicekosten voor kwaliteit

Met deze vergoeding kan Back Market investeren in kwaliteitscontrole op onze refurbishers, om je zo de best mogelijke ervaring te bieden bij het kopen van refurbished producten.

Back Market Quality Service

Waarom brengt Back Market servicekosten in rekening voor mijn bestelling?

Ons doel is om een kwaliteitsnorm te creëren die net zo streng is als die op nieuwe producten door zorgvuldig geselecteerde verkopers te monitoren, op te leiden en te ondersteunen. Dit vereist aanzienlijke investeringen, waaronder:

  • Een ‘kwaliteitsteam’ van meer dan 130 personen die dagelijks toezicht houden op de prestaties en betrouwbaarheid van onze verkopers
  • Een responsieve klantenservice; hier om je te helpen in het geval er iets misgaat of in geval van geschillen met een verkoper
  • Maandelijks tientallen mystery-orders bij onze refurbishers. Om er zeker van te zijn dat ze volledig voldoen aan onze kwaliteitsnormen.
     
  • Een innovatielab waar we apparaten die op Back Market worden verkocht, ontleden om de technische kwaliteit te verifiëren en best practices te delen met onze refurbisher-partners

 

  • Vele andere diensten om de klantervaring te verbeteren - waaronder het terugkopen van oude apparaten, realtime track and trace, levering van milieuverantwoorde verpakkingen, enz.

 

Back Market Quality Service

Servicekosten stelt ons ook in staat om de toekomstige 'milieu'-projecten van Back Market te financieren, bijvoorbeeld de creatie van een ecovadis-label voor onze verkopers, de introductie van een CO2-voetafdrukratio per product en vele andere!

Als je ideeën of suggesties hebt over hoe we onze acties op het gebied van kwaliteit kunnen verbeteren, neem dan contact met ons op: [email protected]

Shaddine
Door Shaddine, Marketing Manager Netherlands & Flemish Belgium

Wanneer Shaddine niet schrijft over elektronica en hoe we onze Aarde kunnen helpen, reist zij het liefst en leert zo over andere culturen.

Vond je dit artikel nuttig?